Jätte glad!!!

Hahahaha nu när jag tänker efter, känns skönt att han sa nej till mej :D Kärlek är ganska jobbigt. Desutom vad skulle man gjort? Jaaaaa, nu sliper jag det!!! Känns underbart :D Jag behöver inte änka så mycket på det längre :D Jätte skönt. Ok jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var ledsen för att han sa nej men jag känner mej faktist otroligt glad just nu. :D Det enda som stör mej är om han kommer vara likadan i skolan okså eller om han bara kommer att ignorera mej, själv har jag lust att bara dra up knyt nävarna. hahaha asså inte åt att han sa nej utan sättet han sa nej på :D Can you bee more ruder??
Hahahahahahaha XD Han vissade sitt rätta jag!!! Mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0