Kom just från hiphopen :D

Hej, Jag är lite tröt och väldigt hungrig. Men det var god matt när jag kom hem. Bullgor och köttbular!!!
Jag sitter och tänker på alla j*vla läxor som vi har!!!! Fan vad det suger!!!! Jag önsade det kunde bli jul snart!! Asså jag älskar julen, den är kal och sval. Man e med familjen och har det trevligt.

Idag fick jag utbrot på min JÄVLA IDIOTISKA DJÄVULSKA storebror som heter piiiip. Asså jag vill inte skriva det för den som lässer det kanske kommer till helvetet då!!!!! Hur i HELVETET lykas han alltid att slippa undan allt och annat!!! Jag menar han ville också ha Ludde så då får han väl FAAAAN ta mej också sköta om honom. Tror IIIDDDIIOOOTTTEENN att han bara kan lata sig!!! Asså åååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min pappa är lite konstigt han säger att vårt hus är litet och måste byggas på. Så han sitter och planera hur han ska göra. Jag själv tycker vi har nog med utryme men jaja. Nu sitter jag vi dator (självklart) Och skriver en himla massa skit. :D Jag fryser som fan om mina fingrar men annars är allting bra. :D

Vet ni hur många gånger jag ler i skolan men i själva verket bara vill slita sönder något!!
Ja ni vet jag har en sån väldans temrament att jag kan säga lite konstiga saker som typ jag hoppas han/hon kan bli av med huvudet om sådär 2 min. :D Det är liksom det mesta jag går och tänker på att vissa folk bara kan dra åt hevetet!!!!!!!

Gud vad skönt att få ut ddet där jag känner mej nästan nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0