Skolan dödar mej!!!!!

Hej, Idag gick jag up kl:09.00 skit skönt. Jag gick ner och skulle äta frukost, Gissa vad pappa Och hans kompis Torsten skulle göra där då.... Dom skulle bryga öl!!!!! Asså ååååhhhh kan jag inte ens gå och äta frukost på morgonen!!!!!!
Lukten, jag höl på att spy!!!!!!!  Jag har sutit instängd i mitt rum hela dagen typ. Jag har pluggat sedan kl: 12.00 tills nu & klockan är kl:18.34  Jag döööööör, Och alla om mitt huvud ser störe ut i morgon så vet ni varför. Jag har pluggat tre olika ämnen sen kl:12.00!!! Fysik, Biologi och Matte och jag hatar alla ämnen!!!!!! Ok det känns skönt när man gjort det. Jag har tagit Paus en gång och då skulle jag ta ut Ludde!!!!! Jag har kollat ner typ hela dagen så min nacke bryts av snart!!!! Förlåt att jag inte har bloggat sen nu. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0