Tja :D

Hej, idag har det typ bara varit A PAIN IN MY BUT!!!!!!  Okej asså jag dör, jag vill inte ha tre prov efter varandra!!!

Efter skolan stak jag hem och jag fick tillbaka min älskade mobil nytt numer 0735698341. Jaaa!!
Kl: 15.15 åkte jag till min mammas kompis hus för att sita barnvak till två pojkar i 9 & 7år older som heter Oskar och David. Jätte söta, pratade inte så mycket, ganska bra själv är man inte den mest pratglada typen, det kan vissa hålla med ;)

Är hema nu och har skit tråkigt!! :D

Kommentarer
Postat av: jojjo

plugga dåååå!!!!

2010-10-22 @ 22:04:38
URL: http://jojojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0