Tragisk dag!!!

Hej, oki det var kul i början men nu blev det som ett jävla svart hål i hjärtat!!!! Simningen var inte sååå konstig som alla väntat sej. Det är helt ok att  bada med killarna. Inget att vara rädd för.
När vi hade (SO) Hade Jonte och Sebbe S tagit min och Jojjos vanliga plats. Så vi fick sita framför Dino och Enzo. Dino sa att vi inte fick kolla back och Enzo sat och försökte kasta pappersbollar i suptunan men misslykades. Hahahaha!!!
Det var jävlig iriterande :D Jag höll på att somna på so lektionen så när Lase sa mitt namn trode jag att han hade märkt att jag nästan somnat, men han bad mej bara att tända lampan. :D Sen kom någon lärarina in och sa att Lase måste komma för det var slagsmål i gympasalen. hahahaha :P Så vi andra sat och kollade på youtube klip.
Det var kul :D När han kom tilbacka var det bara fem min kvar av lektione. Sen hade vi no. Jag fick reda på att jag misslykat i biologin. FFFAAAAAANNNN vad ledsen jag blev jag började gråta!!!!  Sen hade vi matte, jag somnade på den lektionen. Sen hade vi engelska. När jag kom hem var förvånantvärt mamma hema. Då var jag tvungen att beräta om NO provet att jag inte klarat det, var bered på att hon skulle tycka att jag var hoplös. Men hon sa att hon skulle hjälpa mej. Det brukar hon göra det är bara jag som alltid är orolig!!! :D

Det var den skit dagen i skolan YEEEY!!!!


Kommentarer
Postat av: moa :)

saaknar dig oxå maja :) och strunta i erik han kommer snart flytta ut ;) kommer kanske till skolan på freda :) <3

2010-10-13 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0