Är spöken, monster och farliga djur värkligen det man ska vara mest rädd för?

Ush, jag gick för att villa ett tag, men det blev

Två timmar typ. Jag hade en hemsk dröm.

Jag var i en byggnad som var en blandning av växthus

och ''dansplats' för barn. De vuxna där var snälla, barnen där

log och pratade vänligt men i deras blickar visade dom att dom inte

ville ha mig där. En utav dom vuxna tog mig upp på tacket. Hon sa att

det var väldigt fint där uppe. Hon hade rätt det var det men jag ville ner igen.

Så när jag vände mig om var hon borta och jag kunde inte koma in igen för dom

kunde bara öppna inifrån. De som jobbade och fixade där uppe på tacket kom

och jag bad dom att hjälpa mig ner. Dom sa nej och log, dom sa att dom hade

mycket att göra och att jag bara behövde gå ner för en stege. Jag kände att

dom var som de där inne, dom log men ville bli av med mig. Så jag

gick ner för stegen, men när jag kollade upp stod dom alla omkring mig bereda

på att puta ner mig. Dom stannade så fort jag kollade, Dom gick tillbaka till de

ställe dom hade ståt förut. Jag kände att jag var tvungen att kolla på dom för att

hålla koll på deras minsta rörelse. Dom gjorde inget, bara stod och kollade på

mig för att se om jag skulle kolla bort. För någon anledning kunde dom inte

göra något mot mig så länge jag kollade på dom. Jag kom ner och

började gå in i byggnaden igen. En gammal man gick efter mig. När jag kollade

fort bak så var han fem centimeter bakom mig. Jag frågade först vad det var

han ville men han bara log och sa ''nej, inget.'' När jag kom in igen gick jag

till mamma och sa att jag ville gå därifrån för dom alla är konstiga, men försent

mamma hade blivit som dom. Vänlig röst, log, men hårda is kalla ögon som sa

att jag inte var välkommen där. Sen vaknade jag.



Jag tänkte att monster, spöken och farliga djur är inte det jag skulle vara

mest rädd för. Utan jag skulle vara mer rädd för människan. Människan

kan sätta på en mask så lätt och låtsas var någon annan än den man tror :(

 

(\______/)

(。◕‿‿◕。)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0