Freadg!! Påsk lov!!!!

Äntligen fredag!!!

Påsk lov!!!!!!!

Dagen har gått långsamt måste

man säga. :) Började med engelska.

Satt och tränade in för svenska provet,

man fick :D Sen gick man tidigare för att

''redovisa'' för Lase. Sedan kom de andra

och vi hade so. Sen hade vi svenska prov. :l

Det gick väll bra antar jag. :D Sen hade vi

klassråd, efter det musik ett tagg. Gjorde

typ inget då för sen var det 8:ornas lunch

konsert. Dom var bra men..... Aja sen

hade vi kemi, vi visste inte att vi skulle ha test

jaaa du. Ni kan nog gissa hur det gick....

Efter det så följde jag med Agge, Angelica,

Jessica och Z. Skulle dra ut pengar till Angelica.

Sen följde jag med dom till tonparken. Vi satt där ett

tagg och solade lite, sen kom Sebbe B.

Sedan kom Jonte, (Frida), Sebbe S och Alex dit.

Dom började prata om matte nationella. Fick

panik hade glömt mattbocken i skåpet så var tvungen

att hämta den. Sprang genom dom smås gångar för

att komma in där. Men fick boken till slut i alla fall.

Sedan när man kom hem var man tröt, ville bara sova.

Aja det var väll det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0