Hahaha Spel jag vill ha XD

Nu ska jag skriva lite gran

om spel som jag gärna vill ha.

Det är DS spel  spel. :D

 

Om man vill slippa köppa alla

efter en så kan man köpa Nintendo DS chip.

I det kan du ladda ner massor av ds spel.

DSTT, TT DS Acekard, R4, M3 real osv. alla använder micro sd minneskort,
denna adapter gör så att micro sd minneskortet blir som ett "vanligt" SD minneskort.

Original Instickskort för Nintendo DS & Nintendo DS Lite

klarar att spela spel som ligger på Micro SD kort.

I detta paketpriset ingår: DSTT + 4 GB Micro SDHC minneskort

Ett sådant här minneskort kostar 399kr

Fast det beror på vad för slags ds chip.

DSTT kostar 399kr

R4 kostar 15kr

Gå in på:

http://www.chipnplay.se/

och se själv :D

Mario Kart 299kr

Med Nintendo Wi-Fi kan du extremt enkelt, extremt snabbt och

extremt gratis koppla upp ditt Nintendo DS mot Internet och leta efter Mario

Kart-spelare över hela världen, från Kungsbacka till Tokyo.

Du väljer själv vilken sorts spelare du vill spela mot - någon som du känner,

någon som är på samma skicklighetsnivå som du,

någon från samma land, eller någon från resten av världen!

 

 

Kingdom hearts Re:coded 399kr

 

Nu kommer den efterlängtade fortsättningen i

denna magiska värld skapad av Square-Enix och Disney.

Benjamin Syrsa tittar igenom den berättelse han en gång skrev under

sitt första äventyr med Sora när de finner det mystiska meddelandet

som han ej själv har skrivit; hur finns det där? Kung Musse vill bestämt

veta hur detta gått till och låter sig digitalisera den skriva berättelsen för

att uppleva dess djupaste hemlighet. På insidan av detta datalandskap

återfinns en andra Sora som är på väg ut på sitt största äventyr någonsin.

 

Zelda spirit Tracks 349kr

 

I det här äventyret färdas Link med ett helt

nytt transportsätt - med tåg! Detta medför ett helt nytt

sätt att lösa pussel och andra problem med.

Den särskilda grafiska stilen återvänder dessutom med

bravur i detta fantastiska spel!

The sims 3 199kr

För första gången någonsin kan du njuta av en komplett livssimuleringsupplevelse på en bärbar konsol! Skapa simmar med unika personligheter, uppfyll deras önskningar och styr deras liv i ett levande kvarter. Lås upp helt nya karmakrafter och släpp lös dem på dina simmar: hjälp dina simmar att få till det med kraften hos "snabbromans", välsigna dem med "snygg direkt" eller låt dem drabbas av en "omedelbar fiende". Men använd dessa krafter med eftertanke för de kan få oväntade resultat! När du styr din sim genom livet kan du klara av möjligheter för att låsa upp föremål och belöningar. Upplev den fulländade bärbara livssimuleringen!


Pokemon black 299kr

Hahaha jag vet att det kanske

är lite töntigt att man fortfarande vill

spela pokemon spel men det är så jag är.



Pokémon Black Version och Pokémon White Version

erbjuder både rutinerade spelare och nybörjare en fantastisk upplevelse.

De här spelen har, till skillnad från tidigare Pokémon-spel, egna individuella

områden att utforska. Dessa spel utspelar sig i Unova-regionen, långt från de

tidigare regionerna Kanto och Johto. Bland de många platserna i

Unova-regionen kommer du bland annat kunna besöka staden Castelia City.

 

 

Shugo Chara! 3-tsu no Tamagoto Koisuru Joker

Finns bara på japanska :(

Det här är en RPG spel där man

spelar huvudpersonen Amu och slås mot x-ägg.

Vampire Knight

Det här är också ett RPG spel.

Vill ha!!!!!!! Fins bara på Japanska :(

Gakuen Alice: Waku Waku Happy Friends

också japnsk bara :(

får lära mig japanska....

Yumeiro Patisserie: My sweet cooing

Finns tuvär också bara på Japanska!!

Jag blir galen!!! :(


Ouran High School Host Club DS

Jätte rollig manga/anime har blivit

DS spel men sol klart bara på japanska...

 

Sugar Sugar Rune Queen Shiken wa Dai Panic

In this adventure game, you experience a day in the life of a student from waking up

in the morning to the end of the school day. Your goal throughout the day is to collect more

"Boy Hearts" than your rival, Vanilla. Along the way, you'll get into conversation

with other students in the hallway and play through mini games during class.

 

Fushigi Yuugi japnska

 

Nakayoshi All-Stars Mezase Gakuen Idol

Vill värkligen ha!!

 

Kirarin Revolution: KiraKira Idol Audition

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0