Kan ni fatta någon gån!!! Det är så irriterande!!!! :@

Det här är till er som alltid kommenterar

att jag är kort, och jag tror ni vet vilka ni är.

Jag skulle gärna säga det till er ansikte mot

ansikte men det har aldrig kommit en bra tillfälle.

 

Fatta någon gång!!! Det är så jävla irriterande,

tror ni inte att jag redan vet det eller?

Det är inte direkt som att jag bad om att vara kort.

Så lägg av!! Fatta att jag blir irriterad, arg och ledsen.

Ska jag kommenterar något om er varenda gång eller?

Okej om det är jag själv som kanske säger det för då

är det mitt eget fel. Så kan ni sluta säga, ''du är så kort maja.''

''du har så korta ben maja, ska du inte förlänga dom.''

Ok kan ni sluta mätta er med mig eller?? Mät er med någon

annan vet jag. Eller behöver ni vara säkra på att jag är kortare

än er eller kan ni komma ihåg det eller?


 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vännen :( Jag förstår dig. Jag känner precis likadant för att vara lång. Jag får hela tiden höra saker om att jag är lång, stor och mansstorlek.

Det är jättejobbigt.

2011-04-27 @ 16:44:11
URL: http://bullepuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0