Lite mer kläder + skor som man tycker är fint :D

Jag höll på att kolla lite runt och

såg lite mer kläder och skor som vara

väldigt fina och som man inte har något

emot att ha i garderoben :D

Gina Tricot


Linne 129 kr

Mjau gullig topp för 99kr

 

Den var inte sit snygg eller jätte söt

men jag gillar den :D fast 249kr ....... :O

 

klänning Snygg 199kr :D

 

Klänning vad fin!!! 299kr :D

 

 

Sådana här skulle jag inte ha något

emot att ha :D Fast 249kr :/

 

Hahaha fick den här av mamma :D

Det finns en annan som var fin:

 

Den här, men den jag har är också

fin, typ mer somrig. :D 149kr :D

 

Fina :D 249kr dock :/ :O

 

Åh fina :D vill nog ha :D

299kr Fast tror inte jag skulle passa :)

 

Sköna på sommaren 299kr

 

Snygg bikini :D Vill ha 99+99 kr :D

Fint armband :D 149kr

 

Coolt armband 79kr

 

Söta :D 79kr

 

KappAhl

 

ser skön ut 199kr

 

Fin blus!!! 249kr

Jätte fin!!! 299kr

 

åhh :O :D Fast 399kr :/

 

För någon anledning fasonerar

den mig :D 79:50kr

 

Lindex

Topp Fin!!! :D 199kr

Jätte gullig!! Fast 399kr :O

 

Snygg 149kr

 

Fin ring 100% metall 59:50 kr

 

Fet fina :D Material: 85% Snäcka,15% Metall :D

39.50 kr helt ok?

 

Snygga :) 199kr bra :D 100% bomull

MQ

 


199kr över del


149kr för nedre del. Jätte snygg!!


 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0