Lördag, med Johan :D

Hej!! Idag har jag varit med Johan Tillqvist.

Vi har spelat, läst manga och kollat på tv.

Sedan kom Johans kusiner. En pojke och en flicka.

Flickan var lika gammal som jag och pojken tre år

yngre än jag. Vi spelade kub och gick på

promenad med Oski för att köpa glass :D

När vi skulle hem igen så bad Johan om någon

kunde hålla hanns glass. Flickan tog den och råkade

tappa den. Stakars Johan XD Sen så stack dom in till

sumpan för att handla och kolla runt lite gran. Så jag

och Johan satt och kollade på tv och sen satt Johan och spelade

pokemon och jag satt och läste hans manga. :D

Det var det antar jag. Idag fick man grillad kött och koskos.

Till efterrätt så fick man hajkbannan :D Jätte gott!!!

 


Kommentarer
Postat av: sami

fin blogg:) Kika gärna in på min.

2011-04-23 @ 21:33:38
URL: http://sami.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0