Lördag, Skräck!!

Hej!! Lördag idag.

Vaknade sent och behövde skynda

mig för Frida och Jojjo skulle komma

över och vi skulle plugga. Vi pluggade och sen

vid klockan två typ var dom tvungna att gå för jag

skulle på ridning. Det var roligt jag fick Joy!! Så duktig

men det tog ett tag innan jag kom upp i galopp. Var lite rädd för

sist ramlade jag av och fick otroligt ont i ryggen men kom i alla

fall. Det gick bra och jag tror nog jag vågar galoppera igen :D

Sen kom man hem och åt Eriks pannkakor, Dom var jätte goda.

Det var typ vanilj och kanel smak i dom :D Han är bra på att lagga matt :D

 

Skräck kvällen:

Sedan gick jag och mötte upp med Jessica och Frida.

Vi gick till filmkedjan och köpte chips och godis. Angelica kom till

filmkedjan men köpte inget, hon hade redan gjort det. :D Sedan stack

vi hem till mig och väntade på dom andra. Vi fixade i ordning i

vardags rummet. Sedan kom Agge, Chalida och Denise och vi

kollade på The orphange. Den var jätte bra :D Vi hann bara

se den och sen var folk tvungna att gå :(

 

Mardröm:

Efter alla hade gått så plockade jag lite bort saker och sånt.

Jag var tvungen att vara så lugn som möjligt för att inte få panik

och börja springa i väg. Hahaha aja sen så gick jag och ''sov''

Det jag drömde var att min mamma skulle få barn. Sen vaknade

jag och i min nästa dröm drömde jag om blodiga barn. Jippi.

Var vacken från klockan 4 på morgonen till klockan 6.

Så jag kunde inte sova och var tvungen att kolla på något

roligt men ah sedan måste jag somnat till slut och då drömde

jag inget speciellt, Sen vaknade man av att mamma pratade

otrolig högt klockan tio. :D Det var de.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0