Måndag, i går och idag =)

Hej, snart är påsk lovet slut. :(

Inte kul, jag sov väldigt bra i natt.

Mamma väckte mig alldeles nyss och sa att

klockan var 12 nu så upp... Åh vill inte!!!

Skolan :( Jag har pluggat lite matte och borde

nog ha pluggat lite kemi också. Jag borde också ha läst

ur engelska boken men som sagt när det är lov så är det de.

Jag tänkte skriva i går men ah glömde det. I går gjorde jag inget

speciellt, satt vid datorn och kollade efter anime spel. :D Hittade några

som var översatt till engelska. Jag vill också försöka hitta sådant där chip.

För både pappa, mamma och Erik har massa med memori card. Så då behöver

jag bara köpa chipet som ska passa till mitt DS. På kvällen så fick jag prova sing

star på Eriks dator. Det var jätte roligt, jag visste inte att man kunde sjunga sing star

online. Man hittar inte alla sånger men de flesta nya sånger finns där, sidan heter:

http://www.karaokeparty.com/sv/

Man kan tävla mot varandra och mot andra som är medlemmar där. Det är

lättare att sjunga med mic men i min dator så har den redan en inbyggd mic

och det är inte så lätt att sjunga då måste jag säga, men det går :D

Sedan kollade Erik, jag och hans flickvän Nata på the roommate.

Den var inte jätte läskig men den var bra :D

The rommate handlar om:

Sara Matthews (Minka Kelly) börjar sitt första år på college

på ULA. Vid ankomsten möter hon Tracy Morgan (Alyson Michalka),

en entusiastisk parti-goer, och en kille Stephen Morterelli

(Cam Gigandet), en trummis som spelar i ett band för brödraskap.

Efter en fest på Stephen's broderskap hus så anländer Saras

nya rumskamrat Rebecca Evans (Leighton Meester)

Tiden går och Rebbeca blir mer bsatt av att umgås med Sara och vill

ha henne för sig själv. Hon är villig att hålla i schack någon som kränkte Sara

eller som Rebecca tycker, försöker ta Sara ifrån henne.

 

Ni bör se den :D

 

Okej idag så ska jag göra inget tror jag :D

Här är de spel som jag hitade som man kan

spela på ds och som är översatt till engelska:

Princess Denut

Atelier Annie

tokimeki memorial girl's side 1st love

(Tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0