Mandana hel nästan dag :)

Som sagt har jag varit med Mandana

Idag. Vi fixade vår blogg och klättrade upp på

mitt garage tak :D Sedan gick vi in till sumpan för att

kolla runt lite. Mandana hittade en bok och glass figurer. :D

Jag köpte 3 spel för 100kr när jag betalade dom så

visste inte hon i kassan att det kostade 100kr för tre spel

och sen när jag betalat dom så glömde hon att sätta in spelen i fodralen

hahahaha XD tror hon blev glad när jag gick sen :D

Sen köpte jag två glass figurer :D En stor och en liten igelkott

och en fågel. Jätte fina :D Sedan på vägen hem så möte jag och Mandana

mamma, hon bjöd med Mandana på texas long horn för att äta.

Först tyckte Mandana att hon bara skulle vara i vägen osv.

Tvingade på Mandana några PC spel som jag ville att hon skulle

testa + ett ds spel :D Sedan åkte vi för att äta.

Jag, mamma och Mandana tog BBQ ribs jätte gott!!

Glömde ta kort på det!!! :( sedannär vi kom hem gav

Mandana mig en råsa kykling XD Sedan var Mandana

tvungen att gå. Nu ska jag villa ett tag typ :D Det var min dag det :D

I morgon hoppas jag att det också blir roligt!! :D

Igelkottarna och kykligen :D

Blev mammas påsk present :D <3

Någon slags taco förrätt XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0