Onsdag, inte världens bästa dag

Ni hao!!! :D Idag så har det varit tröttsamt,

vi började med musik, där gjorde vi inte

så mycket. Sedan hade vi idrott. What a pain in

the neck it was!!!!! Vi skulle springa runt lötsjön.

Det tråkigaste jag vet!!!! Aja det gick i alla fall.

Sedan efter det så började jag må illa, jag och Frida

gick till skolsystern för att kolla mitt sår och det såg

inte så bra ut. Jag hade vist också fått några små sår runt

som jag först trodde var torkad blod men när hon skulle

torka bort det så gick det inte så, ja det var sår som inte

var där i går. Hon sa att jag ska vänta tills i morgon och

om det ser värre ut så ska jag gå till vårdcentralen. Jag

var med på so ett tag men sen gick jag hem. Jag frös som

bara den och jag var varm som bara den. Det lätt lite konstigt

men ja...... Så när jag kom hem så tog jag på mig mjukis

byxor och mjukis tröja och la mig i sängen. Då frös jag inte

längre. Sedan åt jag spagetti med köttfärssås till lunch.

Ja så var denna dag. Jag vill helst inte bli sjuk för då

missar man mycket och förstör för andra tex dom som

man har film projekt med. :)

Paint your love!

Love at first sight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0