Tisdag, skolan börjar igen :(

Yo!! :D Idag började skolan igen :(

Mycket sorgligt om jag får säga det själv.

Vaknade kl:07.45 idag. Jag gick upp och duschade

och sen kläde på mig och åt frukost. Medans jag åt frukost

så satt jag framför köket och kollade på spelet jag så vill ha :D

Jag glömde bort tiden men hann till mötesplatsen. Jag och Jojjo cyklade

till skolan och möte alla finna kompisar. Moa har gjort hårförläning, det

var fint :D Vi hade musik som första lektion, vi övade på teatern.

Jag fick vara Alice för Angelica var inte där. Vi gick igenom scenerna,

den som tog längst tid idag var typ (tvillingarna, Pocahontas och

Jasmine scenen.) Sedan hade vi lite paus typ så jag, Frida, Olivia

och Jojjo satt och solade lite. I morgon så ska vi ha kondition på

gympan. ush!!! Sen hade vi so, vi har nu börjat med sam- ekonomi.

Jippi, och så har man massor med läxor och prov och nationella.

Jippi direkt efter påsk lovet!!! Men vad fan då!!!!! :(

Aja det var halv dag idag. Så när jag skulle hem så tänkte jag

besöka skolsystern men oturligt nog så var hon inte där. Jag har ett

''sår'' på armen som bara var där en dag.... Det gör

en amningens ont, så jag gick till vårdcentralen men där

tar dom inte in fören i morgon, Just my luck....

Aja gick hem kollade såret, var helt blot/svart och röt runt.

Helt underbart kan det bli värre. I morgon har jag ingen fiol så är typ

fri efter skolan men oturligt nog så slutar vi kl:15.40 i morgon :(

Yuca från Immortal rain.

Basil från Katekyo Hitman Reborn (God)

Belphegor från Katekyo Hitman Reborn (Ond)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0