Tisdga, pappa fyller år :D

Heej, idag är det tisdag :D

Fick vakna lite tidigare idag

för att vi skulle fira min pappa.

Han fyller år :D Gav honom

en tröja som jag fick veta

efter jag köpt den att den är

för liten, jag köpte honom

också ett par strumpor men

dom var för stora. :/ nåja

får gå och byta ut dom senare.

Jag gick och sov igen. Så idag fick

jag tårta till frukost :D

Okej åt makor och te också men

men.... :D Gjorde mig i ordning

och sen drog man sig till skolan.

Vi hade först musik, där övade

vi på vår pjäs. :D Sen hade vi so

och sen lunch. När vi kom till lunchen

var spagettin och köttfarsen slut.

Så då fick man vänta ett tag. Sen hade

vi bild och då höll vi på med vår

film. :D Sist kompengelska. Pluggade

fysik och sen tänkte läsa ur engelska

boken men det hann man inte :(

När jag kom hem så vilade jag ett tag. :D

 

Mona, Mandana & Maja bilder :D

Deras Marsvin är så gulliga!! :D <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0