Tonparken med kompisarna <3 :D

Hej, Har just kommit hem från

tonparken. Jag har varit med Angelica, Frida, Chalida,

Jojjo och Agge :D Vi har haft jätte kul. Vi grillade korv och

marshmallows :D Jätte gott, hahaha XD Sedan kom Sebbe B för

att träffa Angelica :) Jag och Agge följde med. Vi köpte kaffe till Angelica

och sen satt vi där för att vänta på hans buss. Jag måste säga att det var lite

onödigt. Sebbe kom och pratade med Angelica ett tag och sen åkte han hem

igen typ..... hm :O Sen gick vi upp igen och då hade ett par äldre killar som hade

suttit en bit bort, suttit sig närmre :/ Vi satt och åt lite chips sedan tog vi kort

på varandra. Fanny och TB gick förbi, dom skulle säkert till Rubas fest i duvbo.

Det var jätte konstigt för först fick jag komma sen så sa hon att det inte fanns plats

för flera..... aja. Sedan gick vi hem för det blev kalt. Jag och Frida följde Jojjo

hem. Vi såg att det var många där som var ute. Jag fattar inte, det är alltid

samma personer som inte får komma.... Är det något fel på oss då eller?

Är det för att vi inte har någon status, att vi är töntiga eller helt enkelt

inte värda att komma? Man börja undra...... Det är ganska sorgligt när man

får veta att man inte är bjuden men att så många andra är, då vill man nog inte

veta alls om det är fet för då behöver man inte sitta och fundera så mycket.....

Jag vet att jag sa till Moa att jag inte blev ledsen men man blir nog ändå lite ledsen.....

Jag menar inte bara mig häller, vem skulle inte bli det......

Nåja, hade väldigt kul i tonparken med tjejkompisarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0