Torsdag, ok dag :)

Salut tout le monde!!!

I dag så har dagen varit ganska

bra faktiskt :D Började med kompengelska.

Satt och läste och fick veta vad jag fick på engelska

nationella 73p VG, för att få MVG skulle man ha 82p.

Vad sorgligt 9 poäng ifrån, det är väldigt mycket men ändå :(

Aja :D Sedan hade vi svenska, Vi sa läsa en valfri bok och

lära oss lite norska och danska tydligen. Ush, aja letade efter en

bok men hittade ingen spännande så jag tar nog en bok

hemma eller från biblioteket. Sen hade vi håltimme och då gick

jag, Frida och Denise & fikade. Köpte varm choklad för 35kr!!!

Gud!!!! Vi satt och pratade och sedan var det dags att röra på sig igen.

Vi hade matte och sen lunch. Sedan hade vi idrott, vi körde catch the flag.

Det var roligt :D Sedan gick jag, Olivia, Alice, Moa, Filippa, Sebbe s + z

och filmade. Roligt, roligt, lite varmt kanske men jaja. Fick reda på att Sebbe

tycker att jag är läskig. Hahahaha XD Okej fattar inte varför men...

Aja det var det :D

Världens största kattras:

Maine Coon

Maine Coon är en av ursprungsraserna bland kattraserna.

Dess ursprung är ifrån öarna utanför Maine i USA och var från början en katt

som bodde på lantgårdar och i vilt tillstånd precis som många katter gör här i Sverige.

Maine Coon katterna är kända för sitt lätta och stabila temperament,

vilket gör att de passar in i nästan alla miljöer och ihop med andra djur.

De kallas ofta för den ”vänliga giganten” för de är lugna, tillgivna och väldigt sociala katter. En katt som ger ett majestätiskt och imponerande intryck, med många kontraster

och har många strängar på sin lyra. De har ett speciellt kurrande läte,

ett mjukt rullande ljud, vilket de ofta använder för att prata istället för att jama.

Eller som en beskrev det - en katt som inte riktigt lärt sig att jama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0