Torsdag, sorry

Ledsen har inte orksar blogga!!!!

Oj, nu är det redan torsdag igen.

Min vecka har gått ut på att spela fiol

typ. Har gjort so redovisning osv. Idag så hade vi

b-språk, pluggade svenska. Sen hade vi svenska

skit tråkigt!!!! Sedan hade vi håll timme. Jag, Ellinor,

Frida, Olivia, Densie och Evelina gick till truken och köpte

godis :D Sedan hade vi matte och sedan lunch.

Vi fick påskmatt typ. Egg, prinskorv och köttbullar

med potatis. På lunchen kom the pervet och kladade

på Frida!! Kom igen Frida släng en riktig höger mot honom ;)

Sedan hade vi dans uppvisning in för vår lärare. :D

Det var det, jag är skit tröt!!! Måste plugga svenska och sova lite. :D

Det var det. :D Jag orkar inte skriva om alla andra dagarna

som jag inte skrev på. Juste vi har börja filma, jätte kul!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0