Fredag, andra dagen i gymnasiet.

Hej, det är andra dagen i skolan.

Jag måste säga att jag har ganska

svårt med att skaffa nya kompisar.

Jag vet inte vad jag ska säga till dom.

Jag känner att när jag pratar med

dom eller ens lyssna på dom så är det

som om dom är mycket äldre än mig.

Idag så på bussen såg jag en kille i min

nya klass. Jag blev så förvånad för jag såg

inte honom igår på bussen, att jag glömde bort

att säga hej. Snacka om att var oartig.

Idag försökte jag prata med folk men när

jag frågade en sak och försökte fortsätta

våran konversation så tog det slut där för jag kom

inte på vad jag skulle säga. Snacka om sorgligt!!!

Idag fick jag träffa min fiol lärare. Hon värkar

snäll, hon känner tydligen Irina min fiol lärare

i Hallonbergen. :D Hmm intressant :D

Hoppas det blir bättre. Vi ska tydligen få faddrar

i vår skola :D

Hmm hoppas man får en snäll fadder då rå. :D

Vi fick lära oss en lått på fiolen idag :D

Den var väldigt fin. :D

I kväll kommer mamma och pappa hem. :D

Jag har pengar till att äta ute men jag orkar inte

gå och köpa något. Desutom regnar det.

 



Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IMORGON kväll klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

2011-08-19 @ 18:25:30
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Niles

Dags för dagens blogg igen! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavling-3-dagens-blogg.html

2011-08-19 @ 18:33:12
URL: http://finalcall.nu
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-19 @ 18:51:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0