Fredag, Etnografiska museet :D

Hej, idag var jag med pappa

på Etnografiska museet.

Vi åkte motorcykel dit.

Det var väldigt skönt att bara sitta

där fritt och se hur allt åker förbi.

Det fanns väldigt intressanta saker

där att läsa och se på.

Vi fick se på en Vodou utställning.

Det var lite kusligt men men.....

Pappa köpte tvål dom luktade gott,

och jag något slags roligt instrument. :D

Fast jag skulle nog ha köpt bambu flöjten också :(

Aja nästa gång kanske :D

Sen när vi skulle hem körde en bil nästan

in på oss. Han blinkade inte ens utan gjorde det

först när han svängde! Vilken idiot!

Pappa blev otroligt arg och gav honom

fingret. Jag blev skit räd.....

Asså för bilen...

Efter det så gjorde jag inget hemma,

bara slappade och läste. :D


I love Ave Maria on violin duet!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0