Fredag, Olivias tjej middag, Ask Dr.Rin. :D

Hej, hej....

Jag har sovit ett bra tagg nu.

Vet inte riktigt vad jag ska gör

tills Olivias tjej middag :D

Jag antar att jag ska se vad jag har i

garderoben och försöka göra högen mindre

Nu spöregnar det. I går kollade

jag på en serie som heter Ask dr.Rin.

Den är rätt bra faktiskt.

Okej, så mamma bad mig

att vattna blommorna men

jag tror dom klara sig bra med det här

regnet.......

Pappa har tydligen gått in till

stan för att se en parad.

Men nu är det så att pappa kallar

sumpan för stan så han kan

ha gått dit.

 

Det ska bli jätte roligt att få se

alla tjejerna i kväll. :D

 

Ask dr.Rin

 

Ask DR.Rin (Dr.リンにきいてみて!

Dr. Rin ni Kiite Mite!)

är en åtta volym manga serien genom

Kikyoko Arai,

det handlar om en ung flicka som heter

Meilin Kanzaki, som är begåvad

med Feng Shui krafter, som gör

att hon kan läsa andras fortunes

och ge andra råd om hur dom ska

få lycka i livet. Hon gör en websida

under namnet ''Dr.Rin.''

Hon är kär i sin vän Asuka Yuuki, som är en

stjärna på skolans fotbollslag.

Däremot bekymrar hon ständigt

honom med sin Feng Shui råd när

han inte tror på något av det.

En dag få hon ett mail till Dr.Rin.

Att han vet vem hon egentligen är och

om hon inte gör som han säger

så kommer otrevliga saker att hända

Asuka. Nu måste Dr.Rin komma på

vem det är och lösa det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0