katekyo hitman reborn - Arashi no Ouji

Jag lyssnade på en låt igår

ett bra tag. Men eftersom den var

på Japanska så visste jag inte

riktigt vad det var han sjöng.

Så jag kollade upp det.

Och jaa, lite överraskad över

vad det var jag tyckte lät så bra...

Visst, visste jag att texten

inte var någon vacker sång efter

som Belphegor the bloody prince,

tjaa som namnet är en galen person

som älskar att döda....

Så bör nog inte var så överraskad :D

 

katekyo hitman reborn - Arashi no Ouji

 

The sharp light

dancing in the air.

Invitning the storm

the prince.

The death agony

I love to hear it.

Your soul

I will cut it up.

Varia's number one

skilled in battle sense.

Prince the ripper

It's not a gallantry!

 

Look at the sinking royalty sacred blood.

The revival of the deep cimson excitement

the cruelty of my arts!!

Everythin in this world will be cut up.

 

The cold light

will coner you down.

The raging waves tricks

The genius.

Only losing

I won't allow it.

The prince's instinct

The winner is me.

The Mafia's heart

will be dyed by fear.

Prince the Ripper

It's all about me!

 

I can't stop the rising excitement

The innocent nakedness

The cruel nature!

Everythin in this world will be cut up.

Ushishishi!

Ushishishi!

 

Ushishishi!

Look at the sinking royalty sacred blood.

The revival of the deep cimson excitement.

The merciless longing!

I can't stop the rising excitement

The innocent nakedness

The cruel nature!

Everythin in this world will be cut up.

 

 









Belphegor:

Han är medlem i en maffia klan som

heter Varia Officer.

Han är känd för att heta:

Prince the Ripper.

 

Han är 16 år, född den 22:a December.

Hans blod typ är AB.

Han är 170cm

och väger 58kg.

 

 

Belphegor är medlem i Independent Vongola Mordet Group, Varia.

När han var en prins vid 8 års ålder

av en icke namngiven land, stack han sin äldre tvillingbror,

Rasiel och var förmodade död.

Han är känd som "Prince the Ripper"

på grund av denna händelse.

Men under Future Arc avslöjades det att Rasiel

inte dog den dagen och fortfarande lever och är en

av de falska Begravning Kransar av Millefiore Famiglia.

Bel har en halvmåneformade födelsemärke

på höger om magen, det har Rasiel med

förutom att hans är till vänster.

Han anmärkte av andra som en kamp geni,

men hans verkliga potential kan endast

nås när han ser någon av kungligt blod, och

påminna honom om hans tvillingbror.

Medan hans ögon aldrig har varit att visa,

under och intervju med Lussuria han

säger att de är både "cool" och "Royal".


Här är han som gör rösten till Belphegor, Fujiwara Yuuki:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0