Lördag, ridning, Alicia fyller år & gräddkrig.

Lördag:

Ja lördag var igår :D

Jag redd på morgonen.

Fick en häst som heter

Muce och kände att han och

jag gick inte bra ihop.

Han ville inte att jag skulle

krafa hans hovar, och visa ställen

inte borsta.

Vi redd barbaka och då

ramlade jag av i baken för min häst

snublade. Så sen vågade jag inte

riktigt rida ner för andra bakar men det gick.

Sen i en ganska lång bake ner så ville jag absolut inte

ridda ner men det gjorde visst

inget för mi häst började gå upp i stället.

Så jag gick ner från honom själv och

gick resten av väggen ner. Väldigt skönt :D

Sen var jag tvungen att gå upp igen,

och medans min ridlärare hjälpte mig upp

passade en annan häst att springa iväg och

då ramlade en annan tjej av.

Vi lämnade visst den hästen där vid ängen.

Så när vi äntligen var tillbaka och jag kunde sluta

spänna mig så gick min lärare och frågade efter

en cyckel för att cyckla och

hämta hästen.

 

Alicia fyller år!!

Grattis!!! Gick till henes

födelsedags party. :D

Det var några nya människor där.

Det gick rätt bra att prata med dom.

Vi åt kyckling och riss med bearnes sås.

Väldigt gott, sen körde vi en lek då en

är gud, en är mördare och resten är

stadsbor. Mördaren väljer ett offer som

ska dör, gud ska beräta vem som dog och hur.

Sen ska man peka på den man tror är

mödaren.

Sen blev det gräddkrig.

Fick en klump rakt i ögat.

Inte så bra för min stakars linns men

aja..... Då blev det krig!!

Jag hade tänkt att gå till en tjej som heter

Agnes som ville att klassen skulle göra något

men med grädde i håret och ansitet kändes

det inte så bra tid att gå dit.

Desutom stank man när grädden stelnat

typ.

Vi gick runt i duvbo och lötsjön ett tag,

vid elva tiden gick jag hem och duchade

när jag kom hem.

Det kanske bara är jag

men jag känner att jag går bättre

ihop med dom som är ett år yngre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0