Lördag, ridning i regn + Önskelista :D

Hej, Idag har jag

ridit en häst som heter Emma.

Hon är jätte snäll men ganska svår

att stanna. :D Fast det regnade vldigt

mycket. Först ringde det lite och då tänkte

jag att aja det här är okej. Men sen efter

ett tag så började det regna lite mer

och då blev jag typ genomblöt.

Precis då tänkte jag ''det kan inte bli värre?''

Men jo, helplötsligt så red man i ett vattenfall.

Ska kanske träffa David och Alicia,

om dom orkar typ. :D

 

Okej, gjorde samma som

Angelica (sorry) nu då rå men jag

fyller år i September så det är

inte sååå konstigt i alla fall. :D

 

Önskelista till när jag fyller år

16 September :


The Illustrated Signs and Symbols Sourcebook 278kr


Presentkort på SF-bokhandel.


Presentkort på H&M


Presentkort på Game.


Presentkort på Bik bok.


Presentkort på Gamestop.


Presentkort på Gina Tricot.


Presentkort på KappAhl.


Presentkort på Monki.


Presentkort på New Yorker.


Presentkort på Hemma kväll.


Iphone 4 :D Kanske inte just nu men.....


Princess debut $19.99


Floral sommar klänning £10.99


Tan Shirred waist dress £ 11.99


Midcut boot 499 kr

Nintendo 3DS Blå inkl. Zelda 1899 kr

Ja det var nog det :D

Kommer inte på något mera tror jag.

Inte just nu i alla fall :D


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0