Mån, skola och sf-bokahandeln.

Hej, idag kom jag försent. :(

Min buss tog en timme att ta sig fram

bland all trafik. Började med engelska.

Helt okej letion. Sen gehör och musiklära.

Det var inte så jätte roligt...

Sen var det lunch, fick korv och ris. :D

Sen var det ensambel med körsång,

Det var roligt.

Hade inte med mig min fiol så

jag fick sjunga. Vi sjöng en rolig låt.

Panta no goka sa, Natzee, panta panta.

Hahaha XD

Sen var det svenska. Det var okej,

fick planering osv.

 

Efter det åkte jag till gamla stan.

Gick in på sf-bokhandeln och köpte

Lucky star OVA

Genshiken 4


 

Genshiken 5

Jag köpte två spel också för 200 kr

alltså kostade ett spel 100 kr.

Ah eller det var två för tvåhundra :D

The sims

Är faktist kul och intrresant :D

The chase Felix meet Felicity

Har inte riktigt prövart en så...

Ja det var det min herrar och damer :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0