Mån, skola, Solna och present till Alicia :D

Hej alla!! :D

Idag körde mamma mig till

bussen :D Fast bussen var sen och

jag höll på att bli sen jag själv.

Träffade Kamonwan och Cassandra

på bussen. Vi fick mer information

idag och vi fick våra lunch

kort. :D Sedan körde vi en

namn lek. Man skulle säga:

Hej jag heter Maja.

Hej jag heter Frida.

Och då byte man namn.

Så då hete jag Frida och då

skulle jag gå runt tills jag hade fått

mitt namn. Tuvär så försvann mitt

namn redan från början.

Jag blev kallad för Moa idag.

Hahaha XD


Vi fick höra 2:orna och 3:orna

sjunga och spela

välkommens låtar :D

Idag fick jag två faddrar.

En från 2:an och en från 3:an.

Bakke Sofie 2:an och Labbart Julia 3:an.

Känns skönt att ha några äldre.

Sofie spelar fiol som jag, så jag kommer att

få ha några klasser med henne. :D

Julia sjunger, kommer inte få ha några

lektioner med henne men men....

 

Vi presenterade oss förövarandra

och pratade lite samtidigt som vi åt.

Sedan så skulle vi presentera varandra

inför de andra. Det tog ett bra tag för att

vi var rätt många. :D

Sedan slutade vi. I morgon börjar

man gå efter schemat.

 

På vägen hem åkte jag till Solna centrum

för att köpa en present till Alicia. :D

Stötte på Frida :D Var länge sen. :D

Måste se alla igen!!!!

 

Åh känner mig lite ledsen över att

jag inte pratade mera idag :(

Jag började prata lite med en tjej som

heter Frida i min klass.

Fast jag tror inte hon hade så stor lust att

att prata dock. :(

 

Jätte bra, man blir lite

ledsen över den här låten. :'( :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0