Måndag, solna + spel = huvudvärk + huvudvärk = sova + förvirring.

Hej, alla underbara människor.

Idag har man sovit ännu en gång otroligt

gott :D Jag har läst, haft tråkigt och åkt till

Solna centrum. Jag köpte Olivias present där

så kan inte lägga upp några bilder. :D

Såg Frida där och vi bestämde att vi skulle

träffas och se skräck film!! :D

Jag köpte två spel också.

Magick made fun.

Har inte provat den ännu men den

värkar rolig:

Magick made fun sätter en helt

magisk show i handflatan.

Den innehåller steg-för-steg handledning

på mer än 20 olika tricks, så att blivande

magiker behärskar magi tricksen långt

före föreställningen.

Så för att vara ett spel för 3+

så är det lite konstigt att en sådan

karaktär är med :)

 

Det andra spelet är:

Imagine detevtive.

Gör dig beredd på ett helspännande äventyr.

Slå följe med den orädda detektiven

Kristen Spark och hennes vänner

på deras livs stora äventyr. :D


Den är väldigt rolig att spela. :D

Den är också 3 +

men den är ändå rolig :D

Ni bör prova :D

 

Efter att varit i Solna centrum

åker jag hem och lägger mig på sängen

ett tagg. Har fått stark huvudvärk.

Eftersom man ska träffa Frida sen så

är det bäst att vara pigg. Mamma kommer hem

och jag hade vist lovat att diska men det

hade jag glömt bort. XD

Hon sa att jag inte behövde göra

det på direkten för hon skulle villa efter en

lång dag på jobbet. Så jag gick också och la mig

igen. När jag vaknar ser jag att klockan är sju.

Jag tänkte vad konstigt har jag sovit så länge.

Mamma är inte hemma men jag går ner

och diskar. Sen ser jag att jag fått meddelande

från Frida och det säger att hon har sprängande

huvudvärk och om vi kan ta det en annan dag.

 

Det passade bra för mig, hade jö själv ont

i huvudet. Så jag gick och la mig ett tag.

När mamma kommer hem så frågade jag

vart hon hade varit. Hon svarar att hon

hade sagt till mig att hon gått och gympat.

Jag hade tydligen svarat okej på det, hahahaha

XD kommer inte ens ihåg det. :D

Aja vi åt och nu skriver jag blogg

och spelar Imagine Detective. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0