Ons, vanlig dag. + nycelharpa :D

Hej, alla!!

Idag hade jag första fiol

lektionen. :D Fick spela

två låtar, först utan noter.

Det gick inte så bra. Att bara höra och

sen spela funkar inte bra för mig.

Eller det kan funka om jag får testa mig fram först.

Fast det fick jag tuvär inte.

Sen fick vi noter och då

gick det lite bättre, fast jag föredrar

att få skriva siffror på mina noter.

Aja, sen hade vi samhällskunskap,

måste säga att det nog inte kommer

att bli mitt favorit ämne. Det är rätt tråkigt....

Aja, måste börja läsa tidning osv. :D

Sen hade vi Historia. Det blir nog roligt :D

Vi fick gå ut och typ töja ut ett rep till

en cirkel och sen ställa oss där vi tror att

människorna började komme,

när månen skapades och när

dinosaurierna dog.

Vår lärare pratade och visade

oss när allt hände på repet

sen, men det stod två långa killar

framför mig så jag och

en annan tjej hade det lite svårt att se...

Sedan var det lunch, fick pasta och falukorv. :D

Sedan var det ''hålltimme''

Det satt en äldre kille och spelade på

en nyckelharpa :D Det lätt

jätte fint!! Ville prova men vågade

inte fråga :(

Aja sedan var det media... något

lektion.


 

Sedan slutade jag :D

Jag tycker att det finns väldigt

många, fina instrument.

Jag kan inte säga vad som är

mitt favorit instrument än. :D

 

Men nu ska jag börja

skriva om många olika

instrument! :D


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0