Onsdag, Ikea, kina träff och lite nytt i rummet :D

Hej!!! Ännu en regnig dag.

Jag vaknade och åkte iväg

med mamma till IKEA.

Vi köpte nytt skrivbor, lådhurts,

arbetsstol och en ny papperskorg. :D

Vi satte ihop allt, tog ett bra tag. Der regnade

och åskade och mullrade. Nu har min favorit

tjejer Mona och Mandana kommit hem!!!

Ska få se dom på tisdag!!!!!

I morgon ska jag på kina träff.

 

Förklaring på kina träff:

Kina träff är när en grupp föräldrar

som adopterar deras barn från

samma barnhem bestämmer

att träffas en gång om året

på en gemensam bestämd plats.

Dom umgås med varandra i några

dagar. Så nu har jag och mina kina

kompisar gjort det varje år.

Jag har missat det en gång och det var

i 5:an, det var väldigt sorgligt. :(

Jag hade brutit armen den gången.

 

Adoption träff 2008

 

Adoption 2004

 

Adoption 2004

Adoption 2002

Okej papperskorg är inte där

i detta foto men aja...

At The Beginning - Richard Marx and Donna Lewis Lyrics

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0