Sön, Alicia & David + planering!!

Hej alla!! :D

Idag har jag varit med David

och Alicia. Vi skulle typ

träffats vid ett men det blev lite senare.

Jag var bara med Alicia först i början.

Vi gick till Duvbo skolan och pratade

minnen och sådant. Sedan efter ett BRA TAG

kom David. Efter han hade varit hos läkare,

köpt byxor, köpt present till Alicia och

ätit lunch. Vi satt igen där vid Duvbo skolan

och pratade ännu mer om gamla minnen. :D

Sedan gick vi till lötsjön pizzeria och tog

en varsin barn pizza :D

David vill inte ha någon för han tränade.

Men han kollade på våra pizzor

ett tag och undrade om han kunde få

lite kanter :D hahaha XD

Sedan gick vi alla hem, ett varsitt håll.

När jag kom hem tänkte jag

på vad jag ska ha på mig i morgon.

Åt lite middag idag för att jag var

mätt från pizzan......

Det var synd för mamma hade lagat jätte

god mat.....

 

Kollade på listan om vad man bör

ha i skolan och det är:

En pärm med register.

Ett rutat kollegieblock.

Ett randigt kollegieblock.

Pennor och suddgummi.

Kalender – om man inte vill ha den som man får grattis. :D

 

Hade allt förutom det första.

Skulle uppgradera mitt busskort,

men gick inte att göra på internet. :(

 

I morgondagens schema:

 

Bli väckt klockan 07:20

Duscha, klä på mig och äta frukost.

Ta bussen från Eliegatan till Sumpan

klockan 08:44 och sen ta bussen från

Humblegatan till Liljeholmen klockan

09:03 – 10:45 Vara i sal 4

för information med klassföreståndarna.

Klockan 11:00 – 11:45

är det uppspel i Danssalen 2.

Sedan är det lunch med sina nya

faddrar tydligen, Rundvandring och

intervju klockan 11:45

Sen klockan 12:45 – 13:45

är det presentation i faddergrupper

i danssal 2.

Jag vet att det finns många bra

gitarrister men jag tycker han är duktig. :D

Han heter Sungha Jung,

han är född 1996.





Han la upp den här 2008 så
han är 12 år här. :D






Här är han 14 år.



Kommentarer
Postat av: Hannare

Vem är killen?? Typ känd eller? XP



KRAM!!



I <3 ur blog!!

2011-08-22 @ 19:13:17
URL: http://hannahworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0