Tis, matte prov :(, kanske ny kompis? :D

Hej!!! <3
Okej ännu en dag i skolan.

Idag började vi på riktigt :D

Först fick vi se våran gymnastiksal,

där hade dom också ett litet gym. :D

Sedan hade vi svenska, vi pratade lite

om vd en bra lektion för oss var och

vi fick skriva ett brev till våran svenska lärare.

Sedan var det samhällskunskap. :D

Vi fick mycket information den lektionen.

 

Sen var det lunch dags. :D

Tog ris med curry Thai, (fast det såg

inte ut som curry) men det var gott :D

Sen höll vi en tyst minut för dom i Norge.

 

Efter det var det matte prov!!

Okej det var inte jätte svårt,

men vem orkar koppla igång hjärnan

direkt efter sommar lovet?

De sista var dock svåra....

 

Okej, det var för att dom skulle

se på ungefär vilken nivå vi låg i matte

på. :D Började parat med några

i min klass efter det :D

Sedan kom det en 3:a och gav oss

en lapp om att dom ska hålla något för oss

ettor :D Fast dom hade glömt skriva tid dock XD

men dom sa vilken tid det var sedan :D

 

Nu är jag hemma och vill

veta vad en utav tjejerna jag pratade

med hete, för jag gick egentligen

en annan väg. Jag skulle över ett

övergångs ställe och då blev det grönt så

jag gick över och hann inte säga hej då.

Men sedan vinkade dom till mig,

vet inte om dom såg mig vinka tillbaka

för det kom en bil då. :( ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0