Tisdag, SF-Bokhandeln, gymnasium & dumplins :D

Hej, idag provade jag och

mamma att åka till mitt

gymnasium. Jag måste

säga att jag redan gillar stället

där. Ser gammaldags ut,

väldigt fint, mycket grönt :D

Japp, jag gillar det stället.

Om ändå någon jag kände skulle

dit :'( Synd men man får

nya kompisar. :D Hoppas jag.

Är riktigt nervös....

Såg Fanny Herrstedt

på bussen idag

Hon vinkade hej till mig :D

Jag gjorde det tillbaka men

jag såg inte att det var hon först

så jag vinkade inte i början....

Hoppas hon inte tyckte att jag

verkade otrevlig för det.....

 

Efter att åkt till nya gymnasiet

så åkte jag och mamma till rådhuset och

åt dumplings :D Inte sådana som

i Canada men dom var

ändå jätte goda :D

Sedan köpte jag ''spåkakor''

till mig och mamma :D

På min stod det:

'' Grasp opportunities to create the future.''

Mamma tyckte det passade bra.

Sedan köpte jag två

klänningar på second hand affären.

 

Sedan åkte jag till sf-bokhandeln,

och mamma åkte hem.

Där köpte jag Rin-ne bok 1-4.

och en bok som man kan lära

sig lätt Japanska med en skiva till.

Fråga inte vad det kostade :D

Kan säga en sak....

Ska försöka att inte slösa pengar

på ett tag nu...... :D

Så frågan är nu hur lång tid tog

det för dig att hitta hem.

Svar: Jag började åka klockan 3

men var hemma klockan 5 konstigt bog.

Ja ni, nu tror jag inte,

nu vet jag att jag har en förbannelse

som gör så att jag går vilse

nere i t-banan....

 

Dom här dagarna som jag

inte bloggat på har jag:

 

Varit hos Alice och kollat på

6 skräckfilm. Vi hyrde 4 skräckfilmer.

Vi kollade från typ klockan åtta tror

jag, till klockan fyra på dagen. :D

Hahaha sedan sov vi till halv ett

och medans vi åt

frukost kollade vi på två

srkäckfilmer till. Vi såg

någon film som hete...

okej något med eld flickan eller

något sådant. Cube, the twin sisters

(tror jag) en koreansk film,

uninvited, scary movie 4,

och en jag inte kommer ihåg

namnet på hahaha sorry XD

 

I morgon ska jag, mamma

och pappa till ika och kolla

efter ett nytt skrivbord och

en stol till skrivbordet

for min är något lunda sönder,

hahaha XD inte så bra...

Mitt bord tycker mamma

börjar bli lite litet

och att jag bore ha ett störe.... :D

Mina nudlar, fast den fanns dupling där
förut, innan jag åt dom... XD


Mammas spålapp :)





Oj, lite åt sidan men vrid lite på huvudet så....
Min klänning jag köpte fin? :D



'
Klänning nr.2 :D



Min nya japanska bok :D
Om man inte kan lära sig på gymnasiumet
så får man lära sig själv :D


Min nya samling. Bok numer 5 och 6
fanns också men det kunde jag inte köpa
trots att jag har råd.
Så att ni vet jag grublade på det ett bra tagg. :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0