Torsdag, första dagen i gymnasiet!! :D

Hej :D

Idag var min första dag på

gymnasiet. Det var väldigt spännande.

Jag gick upp rätt tidigt.

Min bror Erik sa att jag och han

kunde åka buss till sumpan

tillsammans men jag trodde jag skulle

bli sen om jag åkte med honom för

han är oftast sen till sitt jobb.

Så det gjorde mig ännu mer

stressad. Men det gick bra.

Kom i god tid till bussen. :D

Sedan var det lite lång kö ditt

men jag hann :D

När jag kom dit presenterade

sig alla lärare. Sedan gick ''musik

klassen'' till ett annat rum och delades

upp i grupper för vi skulle spela en lått

tillsammans jag fick spela på en

xylofon :D

Det var roligt, jag vågade inte riktigt

prata med någon utav dom.

Men det blir nog bättre med tiden :D

Vi fick en lite runda runt skolan och sen information

om hur det är i skolan osv. :D

Schemat blev bra tycker jag :D

Jag börjar klockan:

Mån: 08.45-15.00, Tis: 08.45-14.15 om man

vill vara med på ett möte så slutar man 16.30

, Ons: 08.50 – 16.05,

Tor: 09.40 - 16-00 och fredag: 10.00 - 15.20

Fick reda på att dom var rätt stränga ändå.

Om man inte hade med sig penna och sudd fick

man inte gå och hämta någon.

Man fick inte komma in när man ville

osv. Fick ett buss kort :D

Jippi!! :D

I morgon ska vi spela igen,

få träffa solans kurator,

prata om demokrati tror jag

och få veta vad schoolsoft är.

Man får tydligen en fadder på den här

skolan. Jag börja på ''riktigt''

på Tisdag nästa vecka :D

 

Nu så igår gjorde jag blåbärs pannacka,

Det såg ut såhär:

 

Visst ser det gott ut? :D XD

 




Fick av Mona och Mandana. :D
Det är grisens år. Ni vet från Zodiaken :D





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0