Torsdag, tråkigt, pappa hemma!! Museeum :D

Hej, idag igen har

jag inte gjort något.

Idag har jag läst:

WATASHI NO CINDERELLA

WATASHI NI XX SHINASAI!

Jag har gått på promenad i

duvbo. När jag kom hem så

såg jag att i morgon så kommer

min lön från sommarjobbet!!

It paid off!!

Så jag har i morgon

5250kr i bankkortet +

pengarna från månadspengen

som är kvar!! Jippi!!!

 

Pappa kom hem idag!!

I morgon ska han jag och kanske

mamma om hon ill följa med gå till

Etnografiskamuseet.

I like this song :D

WO AI NI (I LOVE YOU) - S.H.E




WATASHI NO CINDERELLA

Prinsessan Tsubaki, som älskar romantiska berättelser,

berättas av sin far, kungen, att välja en kille hittills på hennes

16-årsdag parti till varje pris. Besvärade av detta,

frågade prinsessan Tsubaki en förmån för Aoi, en

pojke som är behandlad som en Askungen ...?!

Det är även 3 olika till berättelser. :D

1. My Cinderella.

2. Funny work after school.

3. Star falling gift.

4. Quartet Carta.

WATASHI NI XX SHINASAI!

I klassen är hon en sorts regionkod-out flicka,

och han är årets ena klassen "mest perfekta, snygg kille.

Men två av dem har en hemlighet,

och deras extraordinära "kärleken erfarenhet"

kommer att börja nu!

Himuro Yukina, är känd som "Absolute Zero snow-kvinna"

är en kall och uppmärksam tjej.

Dessutom är hon faktiskt en populär

mobiltelefon romanförfattare som går under namnet Yupina.

Tråkigt nog, med ingen annan mänsklig kontakt än hennes kusin Akira,

är Yukina oförmögen att uttrycka mer romantik

i hennes romaner. Kitami Shigure, din så kallade "typiska bishounen",

som verkligen är en kvinnokarl, har fallit i Yukina fälla när

hon utpressar honom och Shigure slutar göra Yukina är''uppdrag av kärlek''.

Eftersom detta fortsätter kommer dessa''uppdrag'

vara ett tillfälle för dem att bli kär?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0