Alla hjärtans dag!!!

Datum: 14 Februari 2011

Idag är det alltså Måndag.

Hade ingen matte så fick lite sov morgon :D

På morgonen hade min klocka inte ringt,

Och jag skulle gå med Frida. Jag vaknade kl:08.00

Som tur var hade mamma gjort stekta ägg :D

Så frukosten var klar :D Jippi go mamma!!

Så kom i tid till Frida och skolan.

Hade biologi prov det första som hände...

Torkel kom en kvart sen men men...

Provet gick inte såå bra.

Vi kom försent till Svenskan och fick lyssna på

Flugornas herre, Det var lite tråkigt.

Sen var det b-språk, Jag läste högt för Jojjo ur

samma bok. :D Sen var det lunch det blev korv

och pasta, Det fans också ris :D

Sen hade vi so fick tillbaka so-provet. Fick inte såå

bra på det men men....Sen hade

jag slöjd och jag fortsate på min sommar kläning :D

Fast sommaren är långt ifrån!!!!

Okej nu kommer bilder från Klaras fest.

Klara

Klara och Olivia :D LOL


Fuck you ;)

Vi som var där var:

Jojjo, Mimmi, Denise, Olivia, Alice, Frida och Klara!!

Åh Jag så klart ;)

 

Det var det just nu :D

Det här fick jag på alla hjärtans dag :D

Det här är vad jag fick av mamma och pappa

när dom kommit hem från Finland. :D

Tuggummi


Gaisha :D

Ett mobilhalsband typ :D

Grattis på alla hjärtans dag alla!!

Dagens låt:

Moulin Rouge - Elephant Love Medly



 



Kommentarer
Postat av: frida

assså maja varför lägger du upp bilden jag sa att du INTE fick lägga upp, du hade väl någon annan iaf

2011-02-14 @ 18:58:42
URL: http://duvethonfridaa.blogg.se/
Postat av: Mandana

vilken fin klänning su har på dig =)

2011-02-14 @ 19:34:10
URL: http://lunnatrics.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack Mandana fast det är ingen klänning :D



Sorry Frida, Jag hade ingen bättre bild på dig. Jag ville inte att det skulle se ut som om du inte var där förlåt.

2011-02-14 @ 19:59:52
URL: http://majachokolat.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder!

2011-02-14 @ 20:08:57
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0