En kort Torsdag :D

Nu är det torsdag igen :D

Idag började vi med svenska nationella.

Nervös man var. Vilken tid jag började var inte lätt

att veta. Alla sa olika. Det gick så där på Svenska nationella.

Efter det hade vi matte, Det var som vanligt :D Det är ganska irriterande

varför kan inte vi få sluta direkt efter svenska nationella? Dessutom hade vi bara en

lektion efter det, fet onödigt. Innan jag gick hem med Frida skylde Jonte på mig att han hade

kommit försent, För det började med att några sa att vi började 8.30 och några sa kl:08.00

Jag valde att gå den tidigaste tiden jag hade hört. Så jag kom i tid, Men han och några

fler trodde vi började 8.30 så dom kom försent!! Aja efter det gick Frida och jag

hem till mig och gjorde idrotts läxan. Vi blev klara med det!! :D Det var bra att

hon var med jag skulle nog inte ens gjort det om jag ska erkänna. Jag skulle

typ bara tänka okej jag gör det senare och sen inte göra det. Så tack Frida

du räddade mig typ ;) Jag tänkte plugga matte men som sagt jag gör

inget som jag hade tänkt. Så får försöka få henne att komma igen.

Juste vi åt nudlar på burk till lunch idag :D Jätte gott. Hon

fick kyckling smak och jag biff smak :D Gott gott!!

Nu har jag kollat på en anime som heter:

Hunter X Hunter. Den är jätte bra

enligt mig :D Jag har också just

drukit te, Ska snart sova

klockan är typ 21.51

nu så sov gott.

 

Det var det nu dagens låt:

Justin bieber feat Jessica Jarrell – Overboard


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0