Fredag kort långt? Det är den stora frågan ;)

Today have been a great day!!

Tror jag väll :D Frida har kommit till skolan

igen!!! Saknat dig!!!

Första lektionen var engelska,

Vi ska skriva om Canada i grupper.

Jag är med Gabriella, Jojjo, Matilda, Alice och

Mimmi. :D Vi gjorde inte så mycket

men men =D Sen var det so

vi pratade om hinduiska gudarna Brahama, Shiva

och Vishnu. Det var rätt roligt :D


Brahama, Shiva och Vishnu. :)

Sen hade vi svenska. Jag gick och skrev

ut min historia :D

Sen hade vi klassråd och vi var så

tysta och snälla!! Sen var det lunch,

vi fick nudlar och kyckling. Sen

var det musik :D Vi övade

lite på manuset :D Sen hade vi

biologi och det var inte

så roligt. :D

 

Nåja i går när jag kollade runt lite på

internet såg jag en skit fin klänning men

man kan bara beställa den.

Jag skulle så vilja se den!!!

Så här ser dom ut:

Jag vill ha den blåa :D

Okej, Nu är det så att jag kanske

vill klippa mitt hår kort igen.

Om ni tycker jag borde det kommentera gärna. :D

Kanske, Jag har inte bestämt

mig helt än. :D

För er som inte sätt mig i kort hår fast jag

har frågat deta förut så här är bilden:

Skit söt hund asså!!! En Pomeranian!! 

Fet gossig!!

Fast Ludde är fet mycket gulligare!!

Okej dagens låt:

Miley Cyrus - when I look at you


 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du skulle bli jättesöt i kort hår! Gör det :)

2011-02-04 @ 20:43:47
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg din kommentar på min blogg precis, det är mitt rum så va gullig du är! :)



Btw, den där hunden var hur söt som hellst, bangar inte!

puss

2011-02-05 @ 12:03:21
URL: http://omfilippa.blogg.se/
Postat av: Moa

klipp kort!.. de e ju assnyyyggt på dig :D <3

2011-02-05 @ 16:21:01
Postat av: Mandana

KORT!! =) du är ju jätte fin i kort. Klipp som på bilden!

2011-02-05 @ 21:42:34
Postat av: frida

klippt kort du är så söööt i det :) fast det är du ju nu med ;) har saknat dig också hihi <3

2011-02-07 @ 21:36:18
URL: http://httpduvethonfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0