Fredag, MVG i svenska novellen :D

Hej, Idag är det fredag!!!

Det är dags för fredags mys!! Dagen började

med engelska. Vi var i datasalen och min grupp

letade efter information om Canada. :D

Sen hade vi so, Vi pratade om Hinduismen och

Buddhismen. Sen hade vi svenska.

Vi läste i boken flugornas herre och sen fick

vi tillbaka våra noveller :D Jag fick MVG!!!!

Jag är skit glad, Var tvungen att blinka några

gånger så att jag var säker på att jag inte

sätt fel. :D Jag är sååååå glad!!

Happy dappi! Sen hade vi klassråd,

Torkel och Tomas började prata om kärleksveckan

hahahahahahaha och balen ;)

Efter det pratade jag med Tomas om min tid

till tall saken. Han ville också prata med

Frida om hennes betyg saker och då hade

våran company stuckit. Vi blev ensamma kvar.

Vi gick och åt i skolan. Sen hade vi ingen musik

så jag och Frida visste inte vad vi skulle göra

riktigt så vi satt och pratade lite. Sen hade

vi fysik, Det var inte så roligt. Vi pratade om

nationella prov!!! Man får lite ångest!!

Sen gick jag hem med Jojjo. När jag kom hem

kom Frida över och vi fixade hennes gymnasium saker.

Sen gick hon hem. Sen kom Erik och störde mig, Asså

jag måste nog sluta bli så arg på honom hela tiden.

Det känns som om jag är elak mot honom när han visar

hans minner efter det jag säger till honom.

Tack vare hans tjej är han visst lite gladare i alla fall. :D

Aja denna dag har varit bra :D

Dagens låt:

Lady Gaga - Born this way



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0