Jag vill inte, jag kan inte, jag förstår inte och jag hatar mig själv för det.

Hej, Idag är det fredag.

Äntligen efter denna dag är vi lediga, Gud vad skönt.

Jag blev inte godkänd på svenska nationella.

Jag blev väldigt förvånad över det, Inte för att jag väntade

mig att få något högt men jag trodde att jag skulle åtminstone

bli godkänd. Jag fick samma svar på orsaken till varför det

gick så dåligt av mina föräldrar. ''Du sitter och kollar

för mycket på manga.'' Du måste vara mer med

andra och prata. Du måste läsa tidningen, vet du vad som händer

i världen nu? Du har skapat en egen bubbla som man inte

kan leva särskilt länge i.'' Det gjorde mig väldigt

arg. Det är sant att jag kollar nog för mycket

på manga, det är sant att jag vill vara ensam och

att jag kanske inte pratar så mycket med andra.

Men det är det jag vill och det är så jag är.

Kan man inte fatta det. Jag försöker att

plugga, jag försöker ha bra betyg. Jag har inte

direkt dåliga bettyg men så fort något dåligt

händer så kommer samma anledning hela tiden.

Jag vet exakt vad det är jag gör och jag vet exakt

vad det är jag vill. Jag har tänkt på en sak nu....

Jag kanske är efterbliven. Jag behöver nog gå om

klasserna några tusen gånger. Det känns nästan så.

Jag kanske inte är ''normal.'' Jag förstår inte alltid

vad folk menar och jag förstod inte texten på

nationella och jag fattar inte biologi.

Jag bör nog gå om några klasser. Men det

vill jag inte. Jag kämpar så mycket jag

kan men det räcker tydligen inte.

Ärligt talat JAG HATAR MIG SJÄLV.

För den jag är. Varför kan jag inte bara

vara som andra. Vara med kompisar,

läsa tidningen som det flesta tydligen gör.

Prata så att det inte går att få tyst på mig.

Vara bra i skolan och fatta allt.

Varför???


Kommentarer
Postat av: Mandana

Enligt mig är du helt perfekt och har många mera vänner en vad jag har -_-.



Jag tycker att du är jättesnäll och är väldigt lätt att prata med. Jag läser inte några tidningar heller kanske en gång per år. Inte så värst bra är jag på svenska heller och många brukar inte förstå vad jag snackar om =S. Men jag tycker att vi alla kan göra misstag och jag vet att du är duktig, det borde du också veta =). Du fick ju MVG!!! på novellen (inte säker på stavning!)Men jag tillåter dig INTE att hata dig själv! Du är PERFEKT OCH UNDERBAR du är duktig och SMART du är SNÄLL och är allt som en männika ska vara. Jag har sätt många som är taskiga och mördar andra människor, men de hatar sig själva aldrig!



<3 <3 <3 <3 jag finns för dig och kommer att alltid göra det. Och om du någon gång repeterar att du hatar dig själv kommer jag att bli ARG!!! OCH LEDSEN säg aldrig om det LOVA MIG! <3 du är perfekt :*

2011-02-25 @ 21:05:06
URL: http://lunnatrics.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sluta Maja!

Du är bland de finaste tjejer jag vet och du ska aldrig sluta vara som du är!

Nationella var svårt, det tyckte jag med.

Och om du pluggar och försöker finns det inte mer du kan göra, så du får inte anklaga dig själv Maja!

Och jag vet hur duktig du är på att skriva texter, rita och måla, på musik och massssooooor med mer!

Puss på dig <3

2011-02-27 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0