Lördag, Är faktiskt väldigt tröt asså.

Hej, Idag är det lördag. :D

Idag har jag typ bara legat och

sovit :D Skit skönt, men det

var konstigt för i grå fick mådde jag helt

plötsligt illa på kvällen. Vet inte varför men...

Aja jag gick upp klockan tolv ur sängen

och spelade DS spel :D Det var kul. :D

Sen åt jag frukost, Det blev te och maka :D

Sen efter ett tag blev det lunch. Tomat soppa.

Det smakade helt ok. Sen gick jag tillbaka till

mitt rum och spelade DS igen. Sen var det ridnings

dags. Jag fick Molina idag. Det blev väldigt krångligt

med att galoppera. Hon började bara springa i trav

väldigt fort. Jag bromsade för att börja om igen,

men på en gång började hon springa fortare igen!!

Aja fick rida med rep då och då kunde jag galoppera

med henne men shit vad fort det gick.

Jag kunde knappt hålla mig kvar på hästen.

Efter ridningen åkte vi till våra kompisar

Torsten och Monika. Vi fick middag hos dom.

Jag tycker att det kötet vi fick såg lite läskigt ut att

äta det. Men det var gott det som jag kunde äta. :D

Det är ganska intressant att lyssna på vuxnas samtal

har jag märkt. Jag har alltid tyckt, okej det är vuxen

prat det orkar jag inte lyssna på men nu tyckte jag att det var det :D

För någon anledning har jag suttit och kollat på månen

hela tiden. Den är väldigt fin :D

Vet inte vad man ska göra just nu men...

Får komma på något.

Jag är väldigt tröt och ska nog villa här lite gran.


Dagens låt:

Groove Coverage – Poison

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0