Onsdag inte den bästa vekcan jag vet men men....

Onsdag inte den absolut bästa

dagen i veckan jag vet.

Men.. började med musik. Vi övade på

våran teater/musikal och det gick väll

bra. Jojjo har stukat eller brutit benet.

Hoppas du blir bra snart!!!

Sen hade vi idrott vi dansade. Det gick sååå bra.

Jag fick dansa med Sebbe B och Jonte det gick så där.

Sen hade vi so, det var ok antar jag. :D

Sen var det lunch vi fick fisk burgare.

Sedan hade vi biologi och där gjorde man väll inte mycket.

Sen matte det var lugnt och tyst som vanligt

fast alla säger att vi är CP gruppen. Men ni ska

veta att det är mycket lugnare och skönare

att gå där än i dom andra maten klasserna. Tycker jag.

Det var någon/några snorunge som använde smällare i

skolan. Fan vad dom är TÖNTIGA!!! ''Wow jag smällde en smällare

fan vad cool jag är.'' Ah visst fan vad coola ni är.....

Sist hade vi engelska. Det var ok fick inte mycket gjort men men....

Efter det gick jag till fiolen och var där från kl:16.15 – 18.45 typ.

Japp det var väll roligt. Mona och Mandanas pappa körde

mig hem tack så mycket!!!! Möte Denise i hallonbergen innan

jag åkte hem. :D Sen åt jag middag.

Och nu ska typ Carola och Mona komma till oss typ.

Ska typ plugga snart kommer inte gå bra men men...

Okej skriver mycket men men... ;p

Har alla tänkt på någon att gå till skolbalen med?

 

Nu dagens låt:

Rihanna – S&M



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0