Onsdag studiedag och Bio :D

Hej, Hej idag är det Onsdag.

Jag har studiedag idag. :D Jätte skönt :D

Jag vaknade kl:09.? Typ :D Jag åt

maka med ägg på :D Sen damsög jag mitt rum lite.

Efter det läste jag lite ur vår svenska bok, Flugornas herre

och övade på fiolen ett tagg, Det lät inte så bra för att den

var inte så stämd. :D Sen kollade jag lite på Hunter X Hunter

medan jag åt lunch. Jag var tvungen att gå och ta ut pengar

och vet ni vad, Jag har bara ungefär 959 kr kvar!!!! :'(

Vilken chock!!! Måste börja spara, Hoppas man får sommar jobb :D

Sen åkte jag till stan för att kolla på

Trassel med Jojjo, Frida, Olivia och Denise.

Den var bra och rolig :D

När jag kom hem så åkte jag till fiolen. Mona och Mandanas

pappa körde mig hem tack så mycket :D <3

Sen när jag kom hem åt jag middag. Nu bloggar jag och

kollar på Hunter X Hunter. I morgon ska man till

kungsträdgården för att åka skridskor :D


Dagens låt:

Timbaland - The way I are



Kommentarer
Postat av: Mandana

Det var så lite =D <3

2011-02-18 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0