Ridning

Dagen går och går :D

Jag har varit på ridning nu och

fick en häst som heter Molina. Jag

hade gärna velat ha JR Brolle men det

fick jag inte :( Molina är så svår att styra!!

Idag i stallet så skrämde en tjej där en häst. Lite

synd om hästen men det så ganska roligt ut, sorry

till er som älskar hästar och som tyckte synd om

den hästen. Aja när jag kom hem duschade jag

och nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.

I morgon skulle jag vilja gå till Solna

centrum men vet inte vem man ska gå

med. Jag ska nog fråga Mona och

Mandana hoppas dom inte

ska göra något speciellt.

Aja men vi får väll se.

Skulle vilja ha ett 3DS :D

Hälst en blå den ser så cool ut!! ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Mandana

Haha ja jag har haft molina lite knepig kan hon vara men hon är jättesnäll =). Jag tycker också det är skitroligt när hästar blir rädda XPP

2011-02-26 @ 18:43:38
URL: http://lunnatrics.blogg.se/
Postat av: jojjo

hhaha vad gände skulle du inte köpa en ipod 4 :P

2011-02-27 @ 13:24:31
URL: http://jojojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0