Sick today, Red riding hood :D

Okej, Idag har det varit ok dag

men jag har skit ont i hallsen!!!

Det känns som om det är en katt som klöser sönder

mig halls. Dagen började med att jag inte

ville gå upp ur sängen, Fast var tvungen att göra det

ändå tuvär. Jag cyklade till skolan idag.

Det var lite halt men jag cyklade försiktigt. :D

Vår första lektion va musik!!

Det var okej men typ satt inne i ett rum med Olivia och

lyssnade på när hon sjöng. Lät jätte bra :D

Sen var det idrott och då, Just då hade dom hinderbanna!!

Fan varför ska jag behöva vara sjuk när det är hinderbanna!!!

Jag, Denise, Olivia och Bea satt och pluggade so under idrotts tiden.

Efter det var det So, Det gick ändå ganska

bra för mig. Typ allt gick bra förutom kartan typ.

Sen gick jag och Angelica och köpte lite god saker

man kunde stoppa i munnen. Jag köpte en blåbärs muffins,

Jätte gott!! Angelica en munk och något mer. :D

Sen var det lunch, Det var fisk men jag tog ris med

någon kött sak, Mycket godare. :D Sedan var det

biologi. Vi fick ett test men jag hade inte

pluggat för jag var tvungen att plugga till

so-provet. Så det gick skit. Sendan hade vi matte

det var ok hann med nästan allt :D

Sen var det engelska gjorde klart gamla nationella. :D

Om det inte var för engelska skulle jag gått hem efter SO-Provet!!!!

Är hemma nu och ska softa och sen plugga no och matte sen, kanske!! :P

Är sjukt tröt!!!


Dagens låt (tog den för kul skulle!! )

lttle red hot riding hood

 

 



Kommentarer
Postat av: Olivia

Kul att du tyckte att jag lät bra :) Haha

2011-02-04 @ 20:43:21
URL: http://bullepuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0