Söndag, Kista och Hide and seek

Hej, Det är söndag idag. :D

Jag fick med mig Mona och Mandana

till kista centrum!!! Vi ska

dit klockan kl:18.00

Lite ''sent'' kanske men det ska bli roligt. :D

Fråga är vad ska man göra tills dess?

Jag har typ vaknat nyss klockan är Kl:11.20

Jag har läst ut HIDE AND SEEK alldeles nyss.

Den var jätte bra tack Angelica :D

Det är en engelsk bok och är lätt lässt

men väldigt bra tycker jag. :D

 

 

HIDE AND SEEK Av:

Catherine MacPhil.

Handling:

The new girl. A night at a haunted school.

And Nicola and her mates plan to scare the

living hell out of her. It's going to be funny.

But then Nicola's friends starts to go missing....

One by One.

Suddenly no one's laughing.

Something's there.

Waiting.

Watching.

And out to get their blood.

Will anyone make it to sunrise?

Den är så bra!!!

Här skriver jag lite i mitten av boken,

Det kanske år er att vilja läsa det :D

 

Nicola was alone now.

This wasen't how she wanted it to

end. It was Destiny who was meant to be alone.

Alone in the class-room at midnight, When

the gost walked.

Jag ska äta frukost nu typ.

Sen ska jag försöka lära mig hur

man spår med kort :D

Tarot card :D

 

Köpte det för 75 kr tror jag.

Hahaha jag kanske är lite konstig som

är inne i sådant :D

 

Dagens låt:

Inuyasha - My will



Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, när du har lärt dig måste du spå mig :D

2011-02-27 @ 12:24:54
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Angelica

HAHA varsegod maja <3

2011-02-27 @ 23:32:56
URL: http://coffebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0