Tisdag, sov morgon och onödig tid i skolan

Idag är det tisdag. Till lunch blev

det soppa, ''mmmm vad gott.''

Sen hade vi bild. Det var kul, Vi gör

våra egna koppar :D Hoppas min

blir bra. Den är väldigt stor. Undrar om man

kan dricka så mycket te?

Aja sen var det komp engelsk, det

vanliga. Sen fysik, det vanliga.

Efter skolan gick jag, Denise och Frida till

Solna och kollade i affärer och fikade.

Varm choklad!! Gott!!! Vi pratade om

lite olika saker :D sen åkte vi hem. Frida

kom hem till mig och vi pratade lite,

Kollade lite killar (hahahaha) och så

vidare :D

 

Dagens låt:

Kanon Wakeshima – Still Doll.




~Translated Lyrics~

Hi miss Alice
What kind of dreams
Do you see
With your eyes of glass?
Do they fascinate you?

Again
My heart is torn
And bleeding
I mend it but
My memories
Pierce the openings

Hi miss Alice
To whom
Are you throwing love to
With your fruits-like lips?
Does it make you sad?

The heat of my tongue
That let me speak
Has already cooled
And I can't sing
Songs of love
Anymore

Still you do not answer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0