Torsdag, Frida är saknad!!

Heeej!! Idag har det varit en ganska bra dag :D

Det är Torsdag idag. Det började

med att man stängde av veckar klockan och

tänker ''bara några minuter till''

sedan kommer mamma och säger att klockan är kvart över.

Det betyder alltså att jag sov typp en halv timme till!!

PPPAANNIIKK!!!! SKRIK!!!!

an ''skyndar'' dig upp ur sängen för

att slänga i sig maka och lite te,

Sen tar man cykeln och slidar hella väggen till

skolan!!! :D När man kommer till skolan

har man komp engelska först. Du sitter och lässer

din engelska bok som heter: Hush,hush

som man faktiskt redan läst ut på svenska :D

Sen är den Svenska lektion sååååå ''roligt''

Nej fasen vad tråkigt!!! Sen hade vi holltime.

Så man gick till bild salen och målade sin gubbe.

Där träffade man Erik Y. Pratade med

Jojjo, Ellen, Bea, Moa och Malin :D

Sen hade man matte efter som varken Frida

eller Agge var där var man ensam. Jippi!!

Frida blir frisk!!! Du är saknad!!

Sen utan att man vet om att man inte har ätit lunch en

går man och äter det med Jojjo, Olivia, Denise, Alice, Mimmi N

och Klara. Det blev korv och potatis :D

Sedan hade ''vi'' idrott. Själv satt man och kollade

på för att man var sjuk. :( Väldigt roligt.

Efter det cyklade man hem och satte på

lite te och nu laddar man ner låtar. :D

Dagens låt:

BRUNO MARS – GRENADE


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0