♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Hej, Jag heter Maja.

Jag är 15 år. Jag kommer från Kina

och är adopterad till Sverige.

Min mamma heter Virpi

och kommer från Finland.

Min pappa heter Curt

och kommer från Sverige.

Jag har en bror som heter Erik

han kommer från Colombia.

Jag har en hund som heter Ludde,

Han är en australisk terrier.

 

Längd: 1,55 kanske jag vet inte riktigt

men jag är kort :D

Ögon färg: Mörk mörk brun.

Hårfärg: Mörk mörk brun.

Vill ha mörk mörk blå :D

Favorit kläder: Mjuka sköna kläder :D

Intressen: Att läsa manga, Spela musik och sjunga,

Vara med snälla kompisar och Rida :D

Jag älskar att sova och drömma.

Jag gillar att sitta på garage taket

och tänka.

 

Varje kväll dricker jag en kopp te.

Jag hatar att studera!!

Jag skulle vilja hitta en demon och

bli kompis med den. :D

Jag är väldigt konstig!!

Jag är oftast snäll mot de flesta.

Jag kan ta massa skit

men jag har en gräns och när den gränsen

har gått över så kommer ni inte

att vilja vara nära mig.

Och jag ber er att inte

testa hur länge jag orkar ta all er skit.

 

Jag har väldigt få personer som jag

tänker som riktiga vänner, Just nu

tror jag det är typ fyra stuckna som

jag tänker som mina riktiga vänner.

Jag vill åka till Japan någon gång. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0